Total Pageviews

Monday, November 11, 2013

(05.11.2013.)







zostawił część swojej 
garderoby
nazwałam ją tamtego dnia
Orh+
wstyd się przyznać co
a gdy wstyd

myśli węrdują poniżej
brzucha i pasa

intymne 
 słodkie
przypieczone
 rumieńcem
z cynamomen
i goździkami 
jak
Ligole
Rubiny
Renety
z pieca

z resztą to bez różnicy
co zostawił
to mogła być
przecież
bawełniana
koszulka
szary sweter
czapka 
pewnie to trochę
 kuriozalne
ale przyłożyłam do 
nozdrzy 
i wąchałam

wąchałam tak samo
jak wącham jabłka
w sklepie


bezwarunkowo

i myślę
wtedy o Iwanie P.
że mogłabym
być Jego psem 

prałam wszystko razem
a ta część
Jego
pachnie
inaczej

Nim 
pachnie

zostawia
mi 
swój
zapach
co środę
na mojej
miękkiej
poduszce
w pościeli

na mojej
piżamie 

na moim ciele















*********** 











No comments: